Week  6,      25  Maart  2008     
 

Alweer 6 weken oud,  is hier natuurlijk veel gebeurt (erg druk geweest) visite
maar met natuurlijk dat echte rot weer, dus geen echt leuke buiten foto's.

Dierenarts is langs gekomen heeft alle pups nagekeken & uitstekend bevonden
ook ingeënt en de eerste stempel is al in het europees paspoort / entingsboekje.

Het is ook erg jammer dat de chipper vd Raad van Beheer Ned. zo laat komt
zodat je met socialiseren van zoveel pups niet echt op je gemak alles los laat,
er hoeft maar een puppy weg gepakt te worden, dan kan je er toch niet achter
aan  (geen registratie)  maar met het super rot weer in Nederland was er ook 
nog geen gelegenheid gekomen om iets leuks te ondernemen wat wij dan altijd
doen met de puppy kinders.

We hopen dat het weekend wat beter wordt, ook naar volgende week toe......
want wij willen toch lekker met de pups erop uit.
Vrijdag avond gaan we in ieder geval naar Intratuin, waar de puppy eigenaren
ook komen op zo met hun pup & andere hond kennis te maken en de eerste
wandelingetjes aan de riem.
Ook willen wij zondag de kids meenemen naar ons  EDF DogFrisbee terrein,
om zo in de pauze de puppy kinders lekker kennis te laten maken met andere
honden  &  kijken of zij interesse hebben in puppy frisbees,  ook hier komen
enkele puppy eigenaren met hun pup spelen.

De Raad van Beheer komt volgende week Chippen & ze worden dit weekend
 ook weer voor de 3e keer ontwormt.
We verwachten natuurlijk wel dat na zoveel rot weer, wel eens naar het strand
te kunnen met de pups zodat zij lekker kunnen ravotten.

 
1e  geboren   1e reutje heet: Borders For Joy Handsome Dusty  "Dusty"
Hij gaat bij: Wil & Peter wonen in Sint-Willebrord.
 
 
2e  geboren   1e teefje heet: Borders For Joy Heaven On Earth  "Kyra"
Zij gaat bij: Rilana +Fam.  wonen in Ulft.
 
 
3e  geboren   2e teefje heet: Borders For Joy HollyDay Forever  "Faith"
Zij gaat bij: Aart & Marjolein wonen in Dordrecht.
 
 
4e  geboren   3e teefje heet: Borders For Joy Happy Girl Shiela  "Shiela"
Zij gaat bij: Jennita & Maurice wonen in Molenhoek.
 
 
5e  geboren    4e teefje heet: Borders For Joy Harmony Of Life  "Luna"
Zij gaat bij: Helga & Carel wonen in Numansdorp.
Blijft ook voor ons erg interessant, voor later afspraken door zetten vd lijn.
 
 
6e  geboren    2e reutje heet: Borders For Joy Heart Of Gold  "Toby"
Hij gaat bij: Sarina + Fam. wonen in Rilland.
 
 
 
7e  geboren   5e teefje heet: Borders For Joy Hope Of The Future  "Hope"
Zij gaat bij: Mieke & Rene + Stefanie wonen in Zandvoort.

 

 
8e  geboren   6e teefje heet: Borders For Joy Heavenly Eye Nikita  "Nikita"
Zij gaat bij: Dennie + Fam. wonen in Roosendaal.

 

 
9e  geboren   3e reutje heet: Borders For Joy Hunter Of The Valley  "Hunter"
Hij gaat bij: Wim & Wieke wonen in Eemdijk.
 

Hieronder komen de foto's van ons standaard dierenarts bezoek "Claartje",
van dierenartsencentrum Spijkenisse.
Nikita moest echt bij iedere pup controleren wat Claartje deed, overal waar
ze met haar handen was geweest ging Nikita de oogjes, oortje, mond hoek,
muts of pippie likken...... wat een tut (lieve zorgzame mama ook)