Alweer 6 weken oud, is
hier natuurlijk veel gebeurt (erg druk geweest) visite
maar met natuurlijk dat echte rot weer, dus geen echt leuke buiten foto's.
Dierenarts
is langs gekomen heeft alle pups nagekeken & uitstekend bevonden
ook ingeënt en de eerste stempel is al in het europees paspoort / entingsboekje.
Het is ook erg jammer dat de chipper vd Raad van Beheer Ned. zo laat komt
zodat je met socialiseren van zoveel pups niet echt op je gemak alles los laat,
er hoeft maar een puppy weg gepakt te worden, dan kan je er toch niet achter
aan (geen registratie) maar met het super rot weer in Nederland was
er ook
nog geen gelegenheid gekomen om iets leuks te ondernemen wat wij dan altijd
doen met de puppy kinders.
We hopen dat het weekend wat
beter wordt, ook naar volgende week toe......
want wij willen toch lekker met de pups erop uit.
Vrijdag avond gaan we in ieder geval naar Intratuin, waar de puppy eigenaren
ook komen op zo met hun pup & andere hond kennis te maken en de eerste
wandelingetjes aan de riem.
Ook willen wij zondag de kids meenemen naar ons EDF
DogFrisbee terrein,
om zo in de pauze de puppy kinders lekker kennis te laten maken met andere
honden & kijken of zij interesse hebben in puppy frisbees,
ook hier komen
enkele puppy eigenaren met hun pup spelen.
De Raad van Beheer komt
volgende week Chippen & ze worden dit weekend
ook weer voor de 3e keer ontwormt.
We verwachten natuurlijk wel dat na zoveel rot weer, wel eens naar het strand
te kunnen met de pups zodat zij lekker kunnen ravotten.









