Week 3,     4  Maart  2008 
 
 
 
Pups alweer 3 weken oud ze gaan echt al de boel verkennen zodat we de werpkist
als slaap / knuffelplaats houden en we de puppy ren eraan gekoppeld hebben voor
een buiten plaats, om te spelen met de nieuwe rubber speeltjes en waar ze ook hun
eten (nu nog puppy pap) straks ieder z'n eigen eet bakje..... ook na de eerste nacht
gingen enkele pups 's nachts de werpkist uit om op de buiten plaats met kranten te
poepen / plassen.
 
Zo hopen we dat de andere  pups dit ook gaan doen,  de eerste nest zindelijkheid
training is wel zo makkelijk (schoner) met 9 pups.   Ze hebben hun 1e puppy-pap
hier ook gehad, dat was een mooi gezicht & het smaakte gelijk vanaf het begin tot
het eind, natuurlijk mama als toetje..... we krijgen ook al tandjes
(foto's hieronder)
 

Ook hebben de pups hun 1e ontworming "Drontal Pup" gehad, alle ouder honden
kregen 2 Drontal tabletten, zo is het gehele huis weer gedaan.    
(foto's hieronder)
Narnia (5 maanden oud)  is een ware kraamhulp van Nikita, ze mocht er al vanaf 't
eerst bij, maar nu mag Disney  (haar dochter) er ook bij, Trishka heeft nog niet zo
de behoeft om te snuffelen............. je kan er immers nu toch nog niet mee spelen.
 
 




Hun 1e puppy pap die ze kregen was op 4 Maart (3 weken oud)  en ze vonden
het maar wat lekker, met zijn alle kliederen in het eten en van je eigen pootjes af
likken of zelfs elkaar schoon likken is erg leuk.
Puppy pap wordt bij ons gemaakt van gemalen puppy brokjes in de blender en
dan wat vervangende moeder melk erbij "poeder vorm", dan met gekookt water
een papje van maken aflaten koelen (hand warm).

Alles wat de kids niet op eten lik mama op, daarna de kids schoon likken en haar
zelf als toetje laten sabbelen in werpkist, zo vallen ze meestal met zijn alle in slaap

Bekijk op je gemak de 15 foto die ik geselecteerd heb van zoveel gemaakt foto's.





















Gadverdamme wat ben ik vies, ik kan er niet bij...... help, mama waar ben je.











De stamboom namen die de toekomstige puppy eigenaren zelf hebben uitgekozen
of verzonnen hebben zijn:
teefje:  Borders For Joy Hope For The Future
teefje:  Borders For Joy Heavenly Eye Nikita  
teefje:  Borders For Joy Happy Girl Shiela     
teefje:  Borders For Joy Heaven On Earth      
teefje:  Borders For Joy Hollyday Forever      

reutje:  Borders For Joy Handsome Dusty      

Stamboom namen die wij zelf hebben gekozen voor de overige beschikbare pups:
reutje:  Borders For Joy Harmony Of Life      
reutje:  Borders For Joy Heart Of Gold          
teefje:  Borders For Joy Hunter Of The Valley
    
 
Ontwormen hebben we op zondag 2 Maart '08 gedaan, hieronder van iedere
puppy 3 foto's.

 
           
 
 
1e geboren reutje zwart/wit (geen bandje) geboorte 360 gram,  nu 940 gram.
 

 
           
 
2e geboren teefje zwart/wit (geen bandje) geboorte 380 gram,  nu 980 gram.

 
 
 
           


3e geboren teefje zwart/wit (paars bandje) geboorte 400 gram, nu 1100 gram.



 
 
           



4e geboren teefje zwart/wit  (groen bandje) geboorte 350 gram, nu 1060 gram.



 
 
           


5e geboren teefje zwart/wit/tri  (aqua bandje) geboorte 420 gram, nu 1240 gram



 
 
           



6e geboren reutje zwart/wit  (geel bandje) geboorte 360 gram,   nu  900 gram.



 
 
           



7e geboren teefje zwart/wit/tri (blauw bandje) geboorte 360 gram, nu 1020 gram



 
 
           
 

8
e geboren teefje zwart/wit  (grijs bandje)  geboorte 420 gram,  nu 1080 gram.
 
 
 
 
           
 

9e geboren reutje zwart/wit (l. paars bandje) geboorte 400 gram, nu 1160 gram.
 


 
 
 
E-mail voor meer info. naar :     bordersforjoy@zonnet.nl
of om ook een toekomstige  puppy  eigenaren  te worden
bellen kan ook : 0031(0)181-630786
Met 3 week oud, nog 2 reutjes & 1 teefje beschikbaar !!!
 
Tot volgende week.