Afscheid in de maand April 2008 

Het puppy
pakket van April 2008 :
Puppy Box Pedigree
(Inhoud : 3 kilo
droogvoer, zakje Denta Sticks, 3 versheidzakjes)
In de curver bak:
Pieper
speeltje, training sok met tennisbal erin, een
fijn pup boekje,
natuurlijk nest speeltje "pluis" met nestgeur & een
stuk vetbed met
nestgeur. Touwspeeltje, rubber
'gong' met rinkel erin, rubber funny
telefoon pieper, puppy frisbee en
speciale mensen training Pedigree
frisbee met
info boekje, karton poepzakje, een emmer honden botjes
koekjes, reserve riem.
Diverse documentatie, Europees dierenpaspoort &
koopcontract.
Kopie vh ingevulde aanvraag tot eigendom / registratiebewijs RvB.
Reutjes hadden doorzichtig witte & teefjes een antraciet curverbak.

1e geboren 1e reutje heet: Borders For Joy Handsome Dusty
"Dusty"
Hij gaat bij: Wil & Peter wonen in
Sint-Willebrord.
2e geboren 1e teefje heet:
Borders For Joy Heaven On Earth "Kyra"
Zij gaat bij: Rilana +Fam. wonen in Ulft.

3e geboren 2e teefje heet: Borders For Joy HollyDay Forever
"Faith"
Zij gaat bij: Aart & Marjolein wonen in
Dordrecht.

4e geboren 3e teefje heet: Borders For Joy Happy Girl
Shiela "Shiela"
Zij gaat bij: Jennita & Maurice wonen in
Molenhoek.

5e geboren 4e teefje heet: Borders For Joy Harmony
Of Life "Luna"
Zij gaat bij: Helga & Carel wonen in
Numansdorp.
Blijft ook voor ons erg interessant, voor
later afspraken door zetten vd lijn.

6e geboren 2e reutje heet: Borders For Joy Heart Of
Gold "Toby"
Hij gaat bij: Sarina + Fam. wonen in Rilland

7e geboren 5e teefje heet: Borders For Joy Hope Of The
Future "Hope"
Zij gaat bij: Mieke & Rene + Stefanie wonen
in Zandvoort

9e geboren 3e reutje heet: Borders For Joy Hunter Of The
Valley "Hunter"
Hij gaat bij: Wim & Wieke wonen in Eemdijk.

8e geboren 6e teefje heet: Borders For Joy Heavenly Eye
Nikita "Nikita"
Zij gaat bij: Dennie + Fam. wonen in Roosendaal

Iedereen ontzetten bedankt voor al deze weken, hoop dat jullie droom dan
ook werkelijkheid wordt en zorg goed voor jullie nieuw gezin lid.
We houden elkaar op de hoogte.
Veel Plezier !!!
Tot gauw op de reünie Oktober 2008, dan zal papa Rafe ook aanwezig zijn.