Afscheid in de maand April 2008


Het puppy pakket van April 2008 :              Puppy Box Pedigree
(Inhoud : 3 kilo droogvoer,  zakje Denta Sticks,  3 versheidzakjes)
 
In de curver bak:
Pieper speeltje, training sok met tennisbal erin, een fijn pup boekje, 
natuurlijk nest speeltje "pluis" met nestgeur & een stuk vetbed met 
nestgeur.
Touwspeeltje, rubber 'gong' met rinkel erin, rubber funny 
telefoon pieper, puppy frisbee
en speciale mensen training Pedigree
 frisbee met info boekje, karton poepzakje, een emmer honden botjes
koekjes, reserve riem.
Diverse documentatie,  Europees dierenpaspoort &  koopcontract.
Kopie vh ingevulde aanvraag tot eigendom / registratiebewijs  RvB.
Reutjes hadden doorzichtig witte & teefjes een antraciet curverbak.



1e  geboren   1e reutje heet: Borders For Joy Handsome Dusty  "Dusty"
Hij gaat bij: Wil & Peter wonen in Sint-Willebrord.


2e  geboren   1e teefje heet: Borders For Joy Heaven On Earth  "Kyra"
Zij gaat bij: Rilana +Fam.  wonen in Ulft.



3e  geboren   2e teefje heet: Borders For Joy HollyDay Forever  "Faith"
Zij gaat bij: Aart & Marjolein wonen in Dordrecht.




4e  geboren   3e teefje heet: Borders For Joy Happy Girl Shiela  "Shiela"
Zij gaat bij: Jennita & Maurice wonen in Molenhoek.
 


5e  geboren    4e teefje heet: Borders For Joy Harmony Of Life  "Luna"
Zij gaat bij: Helga & Carel wonen in Numansdorp.
Blijft ook voor ons erg interessant, voor later afspraken door zetten vd lijn.
 



6e  geboren    2e reutje heet: Borders For Joy Heart Of Gold  "Toby"
Hij gaat bij: Sarina + Fam. wonen in Rilland



7e  geboren   5e teefje heet: Borders For Joy Hope Of The Future  "Hope"
Zij gaat bij: Mieke & Rene + Stefanie wonen in Zandvoort



9e  geboren   3e reutje heet: Borders For Joy Hunter Of The Valley  "Hunter"
Hij gaat bij: Wim & Wieke wonen in Eemdijk.



8e  geboren   6e teefje heet: Borders For Joy Heavenly Eye Nikita  "Nikita"
Zij gaat bij: Dennie + Fam. wonen in Roosendaal



Iedereen ontzetten bedankt voor al deze weken, hoop dat jullie droom dan
ook werkelijkheid wordt en zorg goed voor jullie nieuw gezin lid.
We houden elkaar op de hoogte.
Veel Plezier !!!

Tot gauw op de reünie Oktober 2008, dan zal papa Rafe ook aanwezig zijn.